Aktualności

OGŁOSZENIE

Data publikacji 02.07.2018

Komendant Powiatowy Policji w Głubczycach ogłasza nabór kandydatów na Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Głubczycach

1. Wymagania niezbędne

- wykształcenie średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub

   specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe                 

   w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;

- staż pracy minimum3 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP

- obywatelstwo polskie;

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

- nieposzlakowana opinia;

- niekaralność;

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

 

2. Wymagania dodatkowe

- prawo jazdy kat. B;

- podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji

  niejawnych

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa

   i higieny pracy

- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z

  wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;

- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku  okresowych analiz stanu

  bezpieczeństwa i higieny pracy w tutejszej jednostce;

- udział w opracowywaniu wewnętrznych decyzji, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących

  bezpieczeństwa i higieny pracy

- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników, stażystów

- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i pracy oraz opracowywaniu

  wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków oraz zachorowań na

  choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;

- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w

   służbie i pracy, stwierdzonych chorób zawodowych oraz podejrzeń o takie choroby,

- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,

- stale ewidencjonowanie i bieżące prowadzenie korespondencji służbowej w zakresie BHP

 

4. Wymagane dokumenty:

- Życiorys/CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie

  wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie

  doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wszystkie zakończone okresy zatrudnienia.

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego

   posiadanie polskiego obywatelstwa

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne

   przestępstwo skarbowe

 

 

Informacje dodatkowe:

1. zatrudnienie na ¼ etatu

2. ruchomy czas pracy

3. data zatrudnienia przewidywana jest  na dzień  01.08.2018 r.

 

 

Dokumenty należy złożyć w  Komendzie  Powiatowej Policji w Głubczycach

ul.Chrobrego 6  lub przesłać pocztą z dopiskiem „oferta pracy”

Więcej informacji można uzyskać telefonicznie w Zespole ds .Kadr i Szkolenia -  77 4710234

Powrót na górę strony